




Alım durumu yüklenemedi
O kadar guzel kiii senelerdir kullaniyorum bittikce aldigim stokladigim
bi urun konustjgum herkes kokusunu cok begeniyor soruyor kesinlikle
tavsiye ederim tek bi parfum secme hakkim olsa kesinlikle aqua di polo olurdu🤩
Kendi kokum zaten baya düşmüştü stok yaptiö biraz sey gibi. “Edebiyat
seven insan kokusu” yani asırı farklı çekici bisey değil ama cok cok
seviyorum sanki beni yansıtıyor gibi hissediyorum
yıllardır kullandığım bir parfüm kokusu harika
gönderdiğiniz ürün belli başlı kolonya çıktı. sakın kaldırılmayın iade
etmek istiyorum. Beş yıldız vermem öne çıksın diye. Bu razelet kabul
edilemez. sakın kandırılmayın
Çok güzel kokuyor favori kokum
Web sitemizden banka veya kredi kartlarınız ile rahatlıkla ödeme yapabilirsiniz. İyzico Korumalı Alışveriş ile ödemelerinizi güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.
Kayıt olduğunuz için teşekkürler!
Bu e-posta kayıtlıd!